קמפיינים ומסעות פרסום
פרסום למגזר החרדי

יוצאים מהבועה - שביל ישראל 2008

יוצאים מהבועה - שביל ישראל 2008
קמפיין פרסומי באינטרנט, בעתונות הכתובה ובטלוויזיה, שקרא לציבור הרחב להצטרף

כולנו באותה זירה

כולנו באותה זירה
דצמבר 2003 קמפיין הזירה טמן בחובו שני מסרים משלימים: ראשית, כאשר אנו חובטים

בואו נפתור את זה יחד

בואו נפתור את זה יחד
ינואר-מאי 2003 גולן אזולאי, גיל קופטש, רבקה מיכאלי ושולי רנד השתתפו בהתנדבו

אין כמו בארץ

אין כמו בארץ
ספטמבר 2002 הסרטון מתייחס למציאות הקשה בישראל בשנת 2002, ובא לחזק את התחושו

דעות קדומות - לא! דעות שונות - למה לא?!

דעות קדומות - לא! דעות שונות - למה לא?!
ינואר 2002 קמפיין טלוויזיוני שהציג דמויות קרטון, בעלות הופעה סטריאוטיפית של

אין לנו ארץ אחרת

אין לנו ארץ אחרת
יוני 2000 מסע פרסום טלוויזיוני שעלה לאויר בתקופת הבחירות לכנסת ה- 15. תשדיר

דעות שונות, עם אחד

דעות שונות, עם אחד
מאי 1999מסע פרסום שמטרתו הייתה להעניק למסר של צו פיוס פירוש מעשי: הדגשת חשי

הדגל

הדגל
אוגוסט 2005 ”רק שלא נתנתק אחד מהשני”

חנוכיית הפיוס

חנוכיית הפיוס
חנוכה תשס"ז, דצמבר 2006 בחודש דצמבר 2006 עלה מסע פרסום בטלוויזיה שהוקדש לחג