חנוכיית הפיוס

חנוכיית הפיוס

18.4.2010

חנוכה תשס"ז, דצמבר 2006

חנוכיית הפיוסבחודש דצמבר 2006 עלה מסע פרסום בטלוויזיה שהוקדש לחג החנוכה, באמצעות המסר: ”יש בינינו הבדלים, אבל רק אם נדע לחיות בשלום זה עם זה, נצליח לגרש את החושך יחד”.
הסרטון קרא לציבור להדליק את הנר השמיני של חנוכה למען ההידברות והפיוס בעם.

במקביל למסע הפרסום בטלוויזיה, עלה הקמפיין גם באינטרנט. הרעיון שעמד בבסיס הקמפיין האינטרנטי היה מתן אפשרות לגולשים להדליק נר וירטואלי למען ההידברות בעם. כל גולש שהדליק נר הצטרף לגולשים אחרים ביצירת חנוכייה המורכבת מנרות בצבעים שונים, שכל נר בה מציג את שמו של הגולש שהדליק אותו. 98,086 נרות הודלקו, והפרסום האינטראקטיבי אפשר לכל אדם לקחת חלק ממשי במסע הפרסום, ולהרגיש שהוא חלק מציבור גדול התומך במסר ההידברות בין קבוצות שונות בחברה הישראלית.

 הסרטון:

מאמרים נוספים בנושאים דומים:

אני מחבב את התכנית "חתונה ממבט ראשון".

ד"ר גדי טאוב בוחר בהנרי קיסינג'ר: האיש שהפנה את המלחמה לנתיב שבו יתרונה של ארצות הברית יכול היה רק להתגבר, למרות חולשתה בשל ויטנאם.