יוצאים מהבועה - שביל ישראל 2008

יוצאים מהבועה - שביל ישראל 2008

3.5.2010

קמפיין פרסומי באינטרנט, בעתונות הכתובה ובטלוויזיה, שקרא לציבור הרחב להצטרף למסע בשביל ישראל. השביל הוא מקום מפגש אידיאלי, בו כל אחד מרגיש שייך, ובו קל יותר להתחבר ולמצוא את המשותף אבל גם לדבר על השונה והמפריד. מטרת הקמפיין הייתה להביא למפגש בשביל ישראל אנשים רבים ככל האפשר, שלרוב אינם מכירים את הפרויקט.
 

מאמרים נוספים בנושאים דומים:

אני מחבב את התכנית "חתונה ממבט ראשון".

ד"ר גדי טאוב בוחר בהנרי קיסינג'ר: האיש שהפנה את המלחמה לנתיב שבו יתרונה של ארצות הברית יכול היה רק להתגבר, למרות חולשתה בשל ויטנאם.