
…על בית הספר להשיג יותר מאשר להימנע מלדחוף את תלמידיו להתאבדות. מוטל עליו להעניק להם תשוקה לחיות ולהציע להם את התמיכה והגיבוי בתקופת חיים
הילד האחר
יכול להיות שקרני אלדד הייתה "הילד האחר" בעצמה? זאת שלא מעטרת את שיערה בסיכות פרפר אבל מתחברת עם הפושטק של הכיתה? עם עוד שמונה מילים לפחות
לא ברור למה, אבל יונתן יבין, הילד משכונת השמנת ברחביה, נמשך דווקא ל"ילדים הרעים" בכיתה שלו, אלה שגרו בשכונה, אכלו מרק קובה של סבתא ולמדו במגמה מקצועית
איזה כיף היה להיות חברה של ניר! שאבא שלו יצא ונכנס מבתי כלא… הסופרת גלית דהן קרליבך דווקא מתרפקת בחיבה על הילד האחר מהכיתה שלה, אי שם בדרום
את הילדה שעשתה את צרכיה בכיתה, ליד כולם, עדי רובינשטיין זוכר בעצב. אז, בכתה א, זה היה מצחיק, אבל היום הוא מבין כמה כשלה המערכת בהכלת החריג
הפרופסור יובל אלבשן התייאש מול אזלת היד של הרשויות בטיפול בקשישה ירושלמית אבל נפעם מרוח האדם