מירב הנקין
מרכזת צוות כתיבה ופיתוח
כותבת תכניות לימוד לחינוך המשותף, ועורכת הניוזלטר של צו פיוס-החינוך המשותף.
בעלת תואר ראשון בתאטרון קהילתי. בעלת נסיון רב בהקמת קבוצות תאטרון במגוון אוכלוסיות. שיחקה בהצגת הילדים "יעל לומדת לשמור על גופה" של האגודה להגנת הילד, ובעלת רקע ונסיון בשילוב תכניות בתחום 'מורשת ישראל ותרבותו' בחינוך הממלכתי.
יעל ברגר
מרכזת צוות מנחות בגני הילדים
בעלת תואר B.E.d בחינוך לגיל הרך ולימודי תעודה בניהול והדרכה פדגוגית לגיה"ר.
ניסיון כגננת במשך חמש עשרה שנים מהן אחת עשרה שנים בחינוך הקיבוצי וארבע שנים בגני קשת מזכרת בתיה.
שותפה בעשייה במסגרת החינוך המשלב מתוך אמונה בחינוך משותף למגוון זהויות ובחיזוק התרבות והמסורת היהודית.

אסף הירשפלד
מנהל תחום החינוך המשותף
בהכשרתו מנחה קבוצות ויועץ ארגוני. בעל ניסיון הן בתחומים העסקיים והן בתחום החינוך.
תואר שני במדעי התנהגות מבית הספר של מדעי התנהגות (ייעוץ ארגוני) במכללה למנהל, ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן. תושב מזכרת בתיה.מהיוזמים של הקמת "קשת מזכרת בתיה". שותף בהקמת מרק"ם (רשת הקהילות המשותפות).
שרית זוסמן
כותבת ומנחה פדגוגית
עבדה שמונה שנים כחלק מצוות גן קשת בירושלים, ובייחוד במעגל התפילה, ובמסגרת זו פיתחה תכניות לימוד בשיתוף הצוות. מלווה גני ילדים בחינוך המשותף מזה כחמש שנים. עוסקת בתחום התאטרון בכתיבה משחק וייעוץ ("תבלין של שבת", "אגדות הלבנה"), ובנוסף בפרויקטים שונים לילדים בבית אבי חי בירושלים ("הרפתקה בתערוכה", "מופע סיפור")
דובי ברק
מנחה פדגוגי
בוגר הכשרת מחנכים במכללת אורנים, תואר שני במחשבת ישראל, באוני' העברית.
בעל שלושים שנות נסיון בחינוך והוראה וממקימי בי"ס תיכון 'קשת' לדתיים וחילוניים בירושלים ומנהלו הראשון.
שותף בכתיבת תכניות לימוד ייחודיות במחשבת ישראל ובאזרחות. מנחה ומלווה מורים ומחנכים הן במסגרת בית הספר והן מחוצה לו.
נעמה ערבה אבנד
רכזת לוגיסטית ומנחה פדגוגית
 בעלת תואר ראשון בתולדות האומנות ותואר בוגר בהוראהB.E.d  בהצטיינות, במכללה לחינוך ע"ש דוד ילין במסגרת מכון חפ"ן (חינוך פתוח ניסויי), במסלול חינוך יסודי בהתמחות כולל ושילוב אמנויות בהוראה. ומזה שש-עשרה שנה עובדת כגננת ומורה בבית ספר קשת בירושלים.

 

 

שרית עזרא
מדריכה פדגוגית
גננת בגן קשת בירושלים  מזה 17 שנים, ומנחה פדגוגית בגנים המשותפים של צו פיוס.

בעלת תואר ראשון בחינוך וספרות אנגלית.

בוגרת לימודי לימודי בחפ"ן- חינוך פתוח ניסויי.

מתגוררת במבוא-חורון, ישוב מעורב דתיים וחילונים ומאמינה כי מפגש בין דתיים וחילוניים הינו חלק מהוויה הישראלית הכללית ושלי באופן אישי.

שלומית יובל רוזנטלר
מנחה פדגוגית
סיימה תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה בחופ"ן – חינוך פתוח ניסויי. עסקה בחינוך בלתי פורמלי במפגשי דתיים וחילוניים לתלמידי תיכון במרכז יעקב הרצוג. חינכה בבית ספר קשת – ירושלים במשך כעשר שנים, וריכזה תוכנית בית מדרש וכן עסקה בכתיבה ופיתוח תוכניות לימוד. מנחה פדגוגית בנווה עו"ז בראשון לציון, ובמסלול קשת שוהם.
יהודית לקיצ'ביץ
מנחה פדגוגית
מלווה ארבעה בתי ספר שהצטרפו למגמה המתפתחת של החינוך המשותף.
בית הגידול המקצועי שלי הוא החינוך הניסויי הפתוח בירושלים. בתפקידי האחרון במערכת החינוך שמשתי, שנים רבות, מדריכה פדגוגית במכללה האקדמית ע"ש דוד ילין בירושלים.

 

 

טובה אביחי-קרמר
מדריכת מנהלים
טובה ניהלה את בית הספר היסודי "קשת" בירושלים (2012-2000), לקחה חלק בהקמה ובניהול הקו החם למנהלים במכון אבני ראשה (2011-2010), סייעה בהנחיית בית הספר היסודי "קשת" במזכרת בתיה בשנתו הראשונה (2007-2006) וניהלה את בית הספר ממ"ד בכפר אדומים (1996-1993).
בעלת תואר ראשון במקרא ומחשבה יהודית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר שני בחינוך יהודי, מבית המדרש לרבנים שבניו-יורק. ב-2013 היא הוסמכה כמלווה רוחנית.
חגית דותן
כותבת, ומנחת בתי מדרש להורים
בעלת תואר שני (MA) בתלמוד והלכה ומחשבת ישראל ממכון שכטר, תואר ראשון (BA) בהיסטוריה של עם ישראל ותוכנית לימודים רב תחומית מהאוניברסיטה העברית, בעלת תעודת הוראה בהיסטוריה מאוניברסיטת בר אילן, הוסמכה כרבה בשנת תשע"ג (2013) בבית המדרש לרבנים ע"ש שכטר בירושלים, בוגרת 'תהודה-בית מדרש למנהיגות יהודית' וקורס להנחיית בתי מדרש של מכון הרטמן. מפתחת ערבי לימוד בסגנון בית מדרש עבור משפחות בנושאי יהדות מגוונים.
ענבל צפיר
כותבת
בעלת תואר ראשון במשפטים, המכללה למינהל ראשון לציון. בעלת ניסיון בפיתוח והוראת תכניות ללימוד עברית לדוברי שפה זרה. במשך שבע שנים שהתה באנגליה ושימשה רכזת הוראת עברית ומחנכת עברית בכירה ביותר מעשרה מוסדות יהודיים השייכים למכלול זרמים. במסגרת עבודתה הובילה פיתוח תכניות ללימוד עברית עבור תלמידים מגיל גן עד תיכון, בדגש על שילוב תכנים הלקוחים מהתרבות היהודית והווי הישראלי המודרני באמצעות שימוש באמצעים חווייתיים.