
יכול להיות שקרני אלדד הייתה "הילד האחר" בעצמה? זאת שלא מעטרת את שיערה בסיכות פרפר אבל מתחברת עם הפושטק של הכיתה? עם עוד שמונה מילים לפחות
פרויקטים מיוחדים
יכול להיות שקרני אלדד הייתה "הילד האחר" בעצמה? זאת שלא מעטרת את שיערה בסיכות פרפר אבל מתחברת עם הפושטק של הכיתה? עם עוד שמונה מילים לפחות
לא ברור למה, אבל יונתן יבין, הילד משכונת השמנת ברחביה, נמשך דווקא ל"ילדים הרעים" בכיתה שלו, אלה שגרו בשכונה, אכלו מרק קובה של סבתא ולמדו במגמה מקצועית
שמוליק דניאלס שלח ילדה ראשונה לכיתה א, ואם כבר הדתה במערכת הוא מבקש שתלמד את "ואהבת לרעך כמוך" עוד משהו כמו עשר מילים ואז עוד כמה מילים אחריהן בשביל היופי
איזה כיף היה להיות חברה של ניר! שאבא שלו יצא ונכנס מבתי כלא… הסופרת גלית דהן קרליבך דווקא מתרפקת בחיבה על הילד האחר מהכיתה שלה, אי שם בדרום
את הילדה שעשתה את צרכיה בכיתה, ליד כולם, עדי רובינשטיין זוכר בעצב. אז, בכתה א, זה היה מצחיק, אבל היום הוא מבין כמה כשלה המערכת בהכלת החריג
…על בית הספר להשיג יותר מאשר להימנע מלדחוף את תלמידיו להתאבדות. מוטל עליו להעניק להם תשוקה לחיות ולהציע להם את התמיכה והגיבוי בתקופת חיים
לינוי בר גפן על דנה וגיא, הילדים השקופים של הכיתה. אלה שלא הרגישו בהם וגדלו להיות הבוסים, אבל עדיין סוחבים תחושה חמוצה מאז
אם הייתי יכול להוסיף עוד תכנית לתכניות הלימודים של שנת הלימודים החדשה, הייתי מוסיף תכנית להורים וקורא לה תכנית ההרגעה והאמון.
אקטואליה
אי אפשר היה לכונן מדינה מבלי לעזוב ולמרוד בבית המדרש, בגלות, ומבלי להיחשף למהפכות הלאומיות שהתרחשו באירופה ועמי העולם במאה ה 19. אי אפשר היה להתאגד וליצור מוסדות דמוקרטים, מבלי לקבל את הערכים הבינלאומיים של השכלה, דמוקרטיה, שיוויון זכויות וזכותו של הפרט להגנה ולמולדת
הגישה הליברלית מאמינה כי בראשית הובטח לאדם החופש להתבטא. התורה לעומת זאת, מאמינה כי בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ ואח"כ החליט מה טוב ומה רע לאדם להגיד
אז מה אומר בעצם חוק המרכולים שמאיים כל כך על חברי הכנסת? שום דבר חדש. חוקי העזר העירוניים ימשיכו להתנהל כסדרם בכל עיר ועיר. אז למה הרעש? במילה אחת – פוליטיקה?
איך קרה שתרבות המזרח נתפסת כחאפלה ממושכת ותרבות אשכנז היא עושר תרבותי ודיכאון שואה? המשרד לענייני גמלאים החליט לפתוח מפעל תיעוד לסיפוריהם של קשישים מעדות המזרח
שלמה מעוז אמר את מה שעל ליבו – ופוטר. אולם חברה שלא סבלנית כלפי דעות חתרניות היא חברה מנוונת. עינת ברזילי הולכת דוגרי.
חרם הוא אקט מחאה כוחני שאינו מאפשר דיאלוג אמיתי ופורה. מנגד, לאסור עליו בחוק פירושו הגבלת כלי המחאה הלגיטימיים של אזרחי ישראל
"כפייה חרדית בקודש הקודשים החילוני", או סיכוי להנמכת החומות בין חרדים וחילונים? עליזה גרשון מברכת על הרעיון להקצות שעות פתיחה מיוחדות לחרדים במוזיאון ישראל